Metode de promovare online prin care să-ți crești afacerea – cu sau fără bani

Descoperă strategii eficiente pentru a-ți crește afacerea online, indiferent de buget! Află acum cele mai bune metode de promovare online care te vor propulsa în fața concurenței și îți vor aduce succesul dorit!

metode de promovare online mask

Pentru a supraviețui și a crește, afacerea ta are nevoie de clienți. Pentru a atrage clienți, trebuie să te promovezi pe tine și afacerea ta. Acum ceva timp, promovarea era o chestiune de a decide între un pliant, o broșură, o carte poștală sau un anunț în ziarul local.

Dar în lumea digitală de astăzi, posibilitățile sunt nelimitate.

Deci, dacă te lupți pentru a afla cele mai bune metode de promovare online; sau care sunt opțiunile tale, atunci (a) nu ești singurul și (b) ești în locul potrivit.

În această postare, vom acoperi cele mai eficiente 30 de metode de promovare online a afacerii tale, indiferent de bugetul de care dispui.

Vom analiza cum să răspândim vestea cu privire la:

  • Motoarele de căutare (și anume, Google și Google Maps).
  • Canalele de socializare (inclusiv Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok și Pinterest).
  • Directoarele online (există mai multe lucruri decât ai putea crede!)
  • Comunitatea locală (evenimente, sponsorizări și presă).

Promovarea afacerii tale este o necesitate dacă dorești să te distanțezi de concurenți și să te apropii de clienți, așa că hai să începem cu cel mai popular canal: Google.

metode de promovare online google
Metode de promovare online: Google

Metode de promovare online pe Google

Captând peste 90% din cota de piață, este una dintre cele mai bune modalități de a ajunge în fața consumatorilor care caută în mod activ soluții.

Iată cele mai bune modalități de a utiliza Google:

1. Creați și verificați profilul de companie Google

Profilul companiei tale de pe Google este ceea ce permite companiei tale să apară în rezultatele Google Maps, în secțiunea locală a rezultatelor căutării Google și, de asemenea, atunci când cineva tastează numele și locația companiei – partea dreaptă a Panoului de cunoștințe în rezultatele căutării.

Pe măsură ce Google devine din ce în ce mai bun în livrarea rezultatelor în funcție de locația clienților, această listare gratuită ar trebui să fie o prioritate.

Cheia utilizării profilului companiei tale pentru a-ți promova afacerea este să verifici calitatea de proprietar al înregistrării prin intermediul contului tău gratuit Compania mea pe Google.

După ce deții proprietatea, poți optimiza înregistrarea pentru a apărea mai sus în rezultate.

metode de promovare online compania mea google
Metode de promovare online: Compania mea Google

Dacă te clasezi pe Google Maps sau te afli în pachetul local (așa cum se vede mai sus) al paginilor de rezultate obișnuite (acest lucru este foarte posibil), afacerea ta se promovează practic 24/7. Chiar și mai bine, poți publica postări direct în Compania mea Google, punând promoții atractive în fața publicului tău țintă.

2. Crează un website profesional

Fiecare companie are nevoie de un site web, indiferent cât de old-fashioned ar fi afacerea sau clienții tăi. Site-ul web este cartea ta de vizită pentru clienții actuali și potențiali.

Chiar dacă te găsesc pe rețelele de socializare sau pe Google, vor dori să-ți acceseze site-ul și, la fel ca înregistrarea companiei pe Google, servește pentru a-ți promova online afacerea în permanență.

Un site web bun nu servește doar ca instrument de promovare în sine – spune povestea afacerii tale și ceea ce oferi, oferă informații de contact și reflectă personalitatea brand-ului și caracteristicile distinctive – dar este, de asemenea, esențial pentru măsurarea și îmbunătățirea succesului celorlalte strategii de marketing.

metode de promovare online website
Metode de promovare online: Website profesional

De exemplu, atunci când difuzezi anunțuri, ai nevoie de pagini de destinație (landing page), care sunt disponibile pe site-ul tău web. Când postezi informații utile pe rețelele de socializare, acestea ar trebui să se conecteze la pagina de destinație de pe site-ul web.

Cu toate canalele de marketing, poți utiliza analize pentru a vedea care sunt strategiile care funcționează cel mai bine și pentru a obține informații despre publicul tău.

Deși există soluții complet gratuite pentru a obține un site web pentru afacerea ta, aproape inevitabil va trebui să treci la o formă de site web plătit, dacă ești serios în ceea ce privește promovarea afacerii tale.

Având propriul domeniu, un aspect profesional și capacitatea de a scala și adăuga funcții după cum este necesar, toate sunt esențiale pentru creștere.

La PRONEXUS, noi te putem ajuta cu urmatoarele:

3. Implementati SEO (Optimizarea Motoarelor de Cautare)

SEO este un set de practici care aliniază website-ul tău cu algoritmul de clasare Google. Deoarece acest algoritm evoluează constant folosind învățarea automată și date despre comportamentul utilizatorilor pentru a produce rezultate cât mai precise și de calitate, optimizarea SEO este într-adevăr optimizarea pentru utilizatori – în special pentru cei care caută ceea ce aveți de oferit.

SEO nu este o singură tactică, ci multe tactici care lucrează împreună pentru a vă îmbunătăți rangul. De asemenea, deoarece Google are rezultate bazate pe locație, aveți la fel de multe șanse ca marile companii să fiți pe prima pagină – fără a cheltui niciun ban! (Cu excepția costurilor pentru obținerea unui site web, desigur).

Tacticile SEO pentru promovarea afacerii tale includ:

  • Adăugarea de cuvinte cheie relevante (bazate pe industrie și locație) pe anumite pagini de pe site-ul tău web
  • Producerea de conținut original, de înaltă calitate în mod regulat, cu imagini etichetate
  • Menținerea vitezei mari de încărcare a paginii

Când afacerea ta se afla in top pe prima pagina, Google iti promovează practic afacerea pentru tine – și nu pentru oricine, ci pentru persoanele care caută ceea ce ai de oferit. Mai bine de atat nu se poate!

4. Crează un blog

Tocmai am discutat acest aspect în strategia anterioară, dar conținutul este un factor atât de important pentru SEO, încât chiar își merită propria categorie ca strategie promoțională.

Un blog nu este un jurnal pentru companii. Sigur, puteți crea câteva postări despre evenimente și realizări, dar un blog profitabil este unul care produce conținut educațional, fiind vocea brand-ului tău, în jurul întrebărilor și termenilor pe care clienții tăi ideali îi caută în Google.

metode de promovare online blog
Metode de promovare online: Blog

Aceste întrebări și termeni se numesc cuvinte cheie și, cu cât produci mai mult conținut, vizând aceste cuvinte cheie, cu atât creezi mai multe oportunități pentru ca afacerea ta să apară în paginile cu rezultate ale motorului de căutare.

Câteva idei de articole pe blog pot fi oricare dintre următoarele:

  • Instrucțiuni și postări de instruire
  • Liste de strategii și resurse (primele 10, cele mai bune 5, top 3 etc.)
  • Întrebări și răspunsuri sau redactarea unui interviu cu un expert din industrie
  • Exemple / postări șablon
  • Articole sponsorizate
  • Studii de caz

Pentru ajutor la găsirea cuvintelor cheie și crearea de postări prietenoase si optimizate SEO, consultă:

5. Distribuie continutul

Un blog care îți arată expertiza, accesibilitatea și dorința reală de a-ți ajuta publicul este instrumentul promoțional perfect pentru o promovare online eficientă.

Deci, nu doar publici postări – le promovezi! Pe rețelele de socializare, prin buletine informative prin e-mail sau poți să le transformi în ghiduri descărcabile pentru a te ajuta să colectezi lead-uri.

Mai mult, dacă produci conținut de calitate, postările de pe blogul tău vor fi probabil remarcate de alte site-uri web credibile care vor menționa și vor face legătura către site-ul tău – promovând afacerea ta pentru tine.

metode de promovare google ads
Metode de promovare: Google Ads

6. Folosește Google Ads (Reclame Google)

În timp ce SEO te va ajuta să ajungi în partea de sus a paginilor cu rezultate, este o strategie pe termen lung care poate dura luni, chiar ani, pentru a începe să vezi rezultatele.

Pentru o expunere mai imediată și dacă ai buget, promovarea prin servicii Google Ads este calea de urmat. Anunțurile Google Ads apar chiar în partea de sus a paginilor cu rezultate, deasupra listelor organice și locale.

Dintre motoarele de căutare disponibile, Google este de departe cel mai popular nu numai pentru că are cea mai mare parte din traficul motoarelor de căutare, ci și datorită nivelului său ridicat de flexibilitate, caracteristicilor de creare a anunțurilor și statisticilor detaliate ale performanței.

Metode de promovare online folosind directoare web

Consumatorii vizitează în mod obișnuit directoare online pentru a căuta și a verifica companii care se potrivesc nevoilor lor specifice. Aceste site-uri tind să fie site-uri web cu trafic ridicat și de lungă durată, cu autoritate, deci nu este neobișnuit ca pagina ta de profil sau numele companiei tale să apară pe prima pagină a Google prin intermediul unuia dintre aceste domenii.

Înregistrările online nu durează mult pentru a fi create și te pot ajuta să-ți îmbunătățești prezența online, promovând afacerea ta către clienții din apropiere.

metode de promovare online director web
Metode de promovare online: Directoare Web

7. Creaza listari in principalele directoare web

Directoarele web mai mici extrag date de la cele mai mari, ceea ce înseamnă că, prin crearea listărilor pe site-urile majore, vei începe, de asemenea, să apari automat pe directoarele mai mici. Mai jos este o listă cu principalele directoare pentru a începe. Toate sunt gratuite, dar adesea au opțiuni plătite pentru funcții avansate.

  • Google (vezi tactica #1)
  • Facebook
  • Directoare de nișă precum TripAdvisor
  • Bing

8. Optimizează listările

Una este să creezi o listare, dar alta este să o optimizezi. Completând fiecare câmp din profilurile tale, adăugând fotografii și colectând recenzii, poți îmbunătăți atracția afacerii tale și te poți clasa deasupra concurenților în căutări.

De asemenea, este important să te asiguri că informațiile din toate listările tale sunt în concordanță cu informațiile de pe site-ul tău web.

Inconsistențele pot determina Google să ridice o sprânceană despre încrederea ta online. În cele din urmă, asigură-te că îți monitorizezi înregistrarea și remediezi eventualele inexactități, care se pot întâmpla atunci când listările sunt completate automat.

9. Obține recenzii online de la clienti

Deoarece recenziile sunt atât de importante pentru întreprinderile mici și locale, merită propria lor secțiune. Recomandarea verbală este una dintre, probabil, cele mai puternice moduri de a-ți promova afacerea către persoanele potrivite.

Recenziile de pe propriul tău site web sunt excelente, dar recenziile de pe platformele oficiale precum Google, Facebook și Yelp sunt chiar mai bune.

metode de promovare online recenzii
Metode de promovare online: Recenzii

Aceste site-uri web iti pot spori expunerea și, deoarece au măsuri pentru a preveni recenziile false sau spam-ul, oamenii au încredere în recenziile de aici mai mult decât oriunde altundeva.

În plus, recenziile sunt un factor major de clasare pentru rezultatele căutării locale.

10. Monitorizează și răspunde la recenzii

Multe directoare online permit oricui să adauge o listare, așa că, chiar dacă nu ți-ai listat compania, este posibil să fie acolo, colectând recenzii.

Asigură-te că îți revendici listările ori de câte ori este posibil și monitorizează frecvent aceste site-uri. În acest fel, poți răspunde la recenzii – este un alt mod excelent de a-ți promova afacerea.

Nu numai că poți rezolva (și chiar inversa) recenziile negative, dar modul în care răspunzi la recenzii (pozitive și negative) poate dezvălui valorile brand-ului tău și le poate oferi clienților potențiali o idee despre cum este să facă afaceri cu tine.

Metode de promovare online folosind retelele de socializare

Rețelele de socializare sunt un alt mod gratuit de a face cunoscută afacerea ta. Cele mai populare conturi business sunt Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter și mai nou TikTok, dar asigură-te că iei în considerare utilizarea altor site-uri care ar putea fi specifice nișei tale, cum ar fi Pinterest sau Reddit.

11. Prioritizează Facebook

Facebook este una dintre cele mai mari rețele de socializare online și poate fi o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții existenți și de a ajunge la clienți noi.

Promovarea afacerii tale pe Facebook poate varia substanțial în funcție de industria ta, dar iată câteva elemente de bază:

  • Creează o pagină de afaceri Facebook cu informațiile tale de contact și un CTA.
  • Folosește evenimentele Facebook pentru a promova și a maximiza participarea la evenimentele tale.
  • Rulează sesiuni live pe Facebook.
metode de promovare online facebook
Metode de promovare online: Facebook

12. Conectează-te și contribuie pe LinkedIn

LinkedIn a devenit mai mult decât un simplu loc unde să-ți postezi CV-ul online. Este, de asemenea, un loc în care să te alături discuțiilor de grup, să te conectezi cu potențiali clienți sau să formezi noi parteneriate.

Potențialii clienți îți pot vizita profilul personal sau profilul companiei înainte de a face afaceri cu tine pentru a afla câți angajați ai și pentru a obține mai multe informații despre contextul personalului companiei.

De asemenea, îți poți promova afacerea indirect pe LinkedIn oferind perspective în discuțiile de grup și/sau oferind linkuri către conținutul relevant de pe site-ul tău web. Asigură-te că nu îți promovezi întotdeauna propriul conținut.

Pentru mai multe detalii despre cum să-ți optimizezi profilul de LinkedIn, aruncă un ochi pe optimizarea profilului de LinkedIn.

13. Încarcă videoclipuri pe YouTube

Marketingul prin video este o modalitate excelentă de a-ți promova afacerea, iar YouTube îți permite să o faci gratuit! Promovarea afacerii prin YouTube este o modalitate eficientă de a ajuta clienții să se conecteze cu afacerea ta.

Crearea unui videoclip de prezentare rapidă a afacerii tale și apoi încărcarea acestuia pe YouTube îți oferă un instrument de vânzări frumos pe care îl poți posta pe pagina de pornire a site-ului web sau îl poți distribui în e-mailuri către potențialii clienți.

De asemenea, poți posta videoclipuri educaționale, tutoriale sau instrucțiuni pe canalul tău de YouTube pentru a fi descoperit de persoanele care caută ce oferă afacerea ta.

14. Promovează-te pe YouTube

La fel ca în cazul celorlalte strategii plătite menționate în această postare, publicitatea pe YouTube poate fi o investiție care dă roade dacă este făcută corect.

Poți face publicitate pe YouTube creând anunțuri video care se redau înaintea videoclipurilor din categoriile relevante sau prin anunțuri text care apar în rezultatele căutării.

metode de promovare online youtube
Metode de promovare online: Youtube

15. Conectează-te cu publicul țintă pe Instagram

În ciuda faptului că este una dintre cele mai recent lansate platforme de socializare, Instagram este a treia cea mai populară platformă de pe piață.

Cu diversele sale formate de postare (imagini permanente, povești de scurtă durată, serii IGTV, sesiuni live, povești importante și multe altele), există o varietate de moduri de a folosi Instagram pentru a-ți implica publicul și a-ți promova afacerea. Pe Instagram poți:

  • Promova vânzările și ofertele cu hashtag-uri pentru a extinde acoperirea
  • Organiza concursuri cu un produs/serviciu gratuit sau cu reducere pentru a genera un buzz pozitiv (și pentru a obține o listă de potențiali clienți)
  • Oferi sfaturi și tutoriale pentru a ieși în evidență

16. Distribuie continut pe Twitter

Twitter este un alt canal gratuit care poate fi utilizat pentru a promova afacerea online – în principal dacă publicul tău este format din tineri cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani. Tinde să necesite ceva mai multă activitate pentru a construi un public, dar dacă ești activ în mod constant, poți stăpâni platforma și poți beneficia de avantajele acesteia.

Poți promova produse sau servicii:

metode de promovare online twitter 1
Metode de promovare online: Twitter 1

Sau pur și simplu inviti clienții din apropiere în locatia ta fizica:

metode de promovare online twitter 2
Metode de promovare online: Twitter 2

17. Aruncă un ochi și pe Pinterest

În timp ce Pinterest se concentrează în mod fundamental pe partajarea fotografiilor, faptul că fotografiile tale se pot conecta la site-ul tău web creează o oportunitate de a-ți promova afacerea și de a genera mai mult trafic către site-ul tău.

Pinterest este deosebit de puternic pentru companiile de comerț electronic care doresc să ajungă la un public feminin (utilizatorii Pinterest sunt puternic înclinați spre demografia feminină). Dacă acest lucru se potrivește nisei tale, îți recomandăm să te gândești să folosești rețeaua Pinterest.

18. Încearcă TikTok

TikTok a fost lansat abia în 2016, dar a depășit deja Twitter, LinkedIn, Snapchat și Pinterest la utilizatori activi. Ușurința sa de utilizare în crearea videoclipurilor cu efecte speciale îl face o platformă excelentă de marketing video – și nu doar pentru Zillenials.

Poți intra direct pe platformă pentru a oferi videoclipuri cu instrucțiuni sau tutoriale, dar îți recomandăm să îți promovezi noul canal TikTok și pe alte rețele, ca în exemplul de mai jos:

metode de promovare online tiktok
Metode de promovare online: TikTok

19. Alătură-te comunităților online

Alătură-te comunităților și grupurilor relevante pentru afacerea sau industria ta pe LinkedIn, Reddit și Facebook și oferă oamenilor sfaturi și sugestii bune atunci când au probleme sau întrebări. (Desigur, asigură-te că informațiile de pe profilul tău duc către profilul afacerii tale.)

metode de promovare online comunitati grupuri online
Metode de promovare online: Comunitati online

Aceasta este o modalitate excelentă de a-ți construi o reputație autentică și de a forma conexiuni solide cu persoane relevante pentru munca ta. Ce dai, primești înapoi. Și amintește-ți că, în timp ce ajuți o persoană cu întrebările lor, ești observat de o mie de alți tăcuți care îți vor vedea numele și ceea ce faci.

20. Colaborează cu influenceri

Afacerea ta poate face parte din comunități, atât geografice, cât și concentrate pe nișă, iar influencerii sunt vedete din nișa ta. Nu sunt pe covorul roșu și nici nu își găzduiesc propriile talk-show-uri, dar sunt foarte respectați, extrem de populari și experți de mare încredere în nișa ta.

Influencerii au un număr mare de urmăritori, ceea ce înseamnă că a fi menționat de aceștia îți poate promova afacerea către un public masiv și relevant.

21. Investește în publicitate pe rețelele sociale

Publicitatea pe rețelele sociale este una dintre cele mai avansate metode de promovare online, extrem de utilizată și profitabilă. Peste 3,6 miliarde de oameni o folosesc și este în continuă evoluție. Când se face corect, aceasta îți promovează afacerea către un public foarte vizat, cu aceste avantaje:

  • Familiaritate: întâlnești oameni pe canalele pe care le folosesc cel mai mult
  • Rentabilitate: direcționarea avansată asigură afișarea anunțurilor numai pentru cel mai relevant public
  • Conținut de susținere: postările organice servesc pentru a susține postările sponsorizate.
  • Loialitatea față de brand: atragerea mai multor followeri ajută la consolidarea comunității și a loialității în jurul afacerii.
  • Analize: afli ce funcționează, astfel încât să poți aloca bugetul în consecință

Cu ce te putem ajuta noi?

Metode de promovare online in comunitatea ta locala

Pentru companiile locale, comunitatea este o componentă critică a succesului lor. Comercianții cu amănuntul și restaurantele înțeleg acest lucru, chiar și acele afaceri concentrate mai mult pe un public internațional au încă un atașament considerabil față de locul sau locurile în care își desfășoară activitatea.

Acestea fiind spuse, să vorbim despre câteva modalități de a-ți promova afacerea în comunitatea locală.

22. Obține articole in presa locală

Din anumite motive, ideea de a transmite evenimentele afacerii tale presei locale este intimidantă, dar adevărul este că blogurile locale, ziarele și publicațiile online sunt mereu în căutare de conținut proaspăt.

Contactează sursele locale de știri și vezi dacă poți contribui la un articol, indiferent dacă este vorba despre o listă de resurse sau o actualizare despre afacerea ta. În cazul în care povestea companiei tale este suficient de convingătoare, s-ar putea să fii capabil să determini pe altcineva să publice o înregistrare recomandată.

De asemenea, poți cere să scrii despre un eveniment pe care îl găzduiești în comunitatea ta sau poți invita un scriitor local să participe gratuit în schimbul unei recapitulări.

Dacă ai un buget puțin mai mare, poți lua în considerare chiar un parteneriat cu o firmă de PR (sau o aplicație) pentru a-ți publica articolele în mai multe surse media.

23. Formează parteneriate

Parteneriatul cu companii necompetitive care servesc aceeași clientelă poate fi o modalitate excelentă de a-ți promova afacerea în rețeaua ta locală.

După ce ai stabilit o relație, vă puteți promova reciproc serviciile prin listele de e-mail, prin fluturași sau cupoane. Nu-ți fie teamă să fii creativ pentru a maximiza valoarea promoțională a parteneriatului.

24. Interacționează, interacționează, interacționează

Participarea la evenimente locale este o modalitate excelentă de a-ți spori prezența în comunitatea ta. Acest lucru funcționează mai bine pentru unele tipuri de companii decât altele.

Dacă furnizezi servicii direct altor companii mici sau consumatori, atunci rețeaua locală va fi mult mai plină de satisfacții decât dacă vinzi produse online, de exemplu. Cu toate acestea, orice tip de rețea ajută, chiar dacă este doar pentru a împărtăși idei și inspirație cu alți proprietari de afaceri.

25. Participă, găzduiește sau sponsorizează evenimente locale

Participarea la evenimente locale este o modalitate excelentă de a te implica în comunitatea ta și de a-ți promova afacerea. Poți participa ca expozant sau speaker la târguri și expoziții locale, poți susține evenimente caritabile sau poți participa la conferințe și seminarii relevante pentru industria ta.

De asemenea, poți găzdui propriul eveniment, cum ar fi un workshop sau o prezentare, care să ofere oportunitatea de a te conecta direct cu potențiali clienți și de a le demonstra expertiza ta.

Dacă bugetul îți permite, poți sponsoriza evenimente locale, ceea ce îți va oferi vizibilitate și recunoaștere în comunitate.

Indiferent de modul în care alegi să te implici, participarea, găzduirea sau sponsorizarea evenimentelor locale te va ajuta să-ți construiești reputația și să-ți extinzi rețeaua de contacte în comunitatea ta.

26. Incearca flyere promotionale

În ciuda dominației mass-media digitale de astăzi, trimiterea de cărți poștale, fluturași, scrisori sau alte tipuri de e-mail poate fi totuși un mod foarte eficient de a-ți promova afacerea către clienții din apropiere.

Una dintre cele mai mari provocări cu această metodă promoțională este că nu te poți direcționa exact corespondența, așa că va trebui să imprimezi și să trimiți un volum mare de mesaje pentru a primi un răspuns.

Avantajul este că, dacă îl înțelegi, promovarea afacerii tale prin poștă te poate ajuta să obții clienți noi cu un proces foarte repetabil.

De asemenea, le-ai putea trimite clienților fideli pachete de cadouri mici în timpul sărbătorilor pentru a-i face să revină și (cel mai probabil) să-ți promoveze afacerea prietenilor și familiei lor.

28. Promovează-te local și offline

Ziarele, revistele, radioul și chiar televiziunea sunt alte locuri tradiționale pentru a-ți promova afacerea. Dacă te gândești să-ți promovezi afacerea prin anunțuri tipărite sau prin oricare dintre aceste strategii offline, cheia este să te asiguri că urmărești totul, astfel încât să poți cunoaște eficiența.

Alte modalități eficiente de a vă promova afacerea

Aceste trei strategii promoționale sunt ultimele, dar cu siguranță nu cele din urma – sunt doar cam diverse în ceea ce privește modul în care am grupat strategiile în această postare.

28. Participă la târguri/expoziții

Dacă vizezi un public național și dorești să-ți vinzi produsele către comercianții cu amănuntul, mergi la o mare expoziție comercială pare o idee bună.

Dacă nu ești sigur cât de benefică va fi expoziția comercială pentru tine și ai timp să te prinzi, s-ar putea să te gândești doar să participi ca vizitator înainte de a investi banii în propriul stand.

Dacă ai o relație bună cu o companie care intenționează deja să participe la o expoziție comercială, aceasta te poate lăsa să „petreci” în standul lor o perioadă de timp, unde poți observa și învăța și chiar te poți promova pe tine și afacerea ta.

29. Folosește campanii de marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail există de veacuri, dar strategia nu a devenit în niciun caz mai puțin eficientă în timp. De fapt, 77% dintre oameni preferă să primească mesaje promoționale prin e-mail față de alte moduri de comunicare. E-mailul este un canal popular atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi:

  • Oamenilor le place să fie informați
  • Oamenii își verifică în mod constant e-mailul
  • E-mailul oferă rapoarte detaliate
  • Puteți segmenta listele pentru e-mailuri direcționate și personalizate
  • Marketingul prin e-mail generează o rentabilitate medie de 30 de ori a investiției
  • Platformele de marketing prin e-mail oferă flexibilitate, creativitate și, cel mai important, ușurință în utilizare
metode de promovare online email marketing
Metode de promovare online: Email Marketing

30. Fă promoteri din angajatii tăi

O bună conducere și un tratament adecvat al angajatului tău îl va transforma în mod natural în promotor pentru afacerea ta. Organizează sesiuni de brainstorming, încurajează contribuțiile la postările de blog ale angajatului, găzduiește brief-uri, implică-l în evenimente locale – apreciază-l și va aprecia firma pentru care lucrează.

Concluzie: poți să-ți promovezi online afacerea în mod eficient, cu sau fără bani prin aceste metode

Există o mulțime de opțiuni când vine vorba de metode de promovare online a afacerii tale, indiferent de buget. Implementarea strategiilor din această postare îti aduce cu siguranță rezultate, mai ales dacă revizuiești în mod constant strategia ta.

Am acoperit multe în această postare, așa că să recapitulăm pentru a încheia lucrurile.

Top 30 de metode de promovare online:

Autor
Echipa PRONEXUS

Vrem sa imbratisezi ceea ce te face diferit si ceea ce te face sa iesi in evidenta fata de multime. De aceea, oferim solutii personalizate pentru a se potrivi nevoilor, obiectivelor si asteptarilor tale.

Total
0
Share