Ce includ serviciile noastre de optimizare SEO pentru magazine online?
SEO pentru comerț electronic este un proces cu mai multe fațete, motiv pentru care serviciile noastre de optimizare SEO pentru magazine online includ:
- Strategie SEO pentru comerț electronic
- Management de proiect online
- Cercetarea și optimizarea cuvintelor cheie
- Markup produs
- Optimizarea imaginii produsului
- Product SEO copywriting
- Blog profesionist sau redactare de articole
- Promovarea conținutului
- Configurare Google Analytics
- Configurare Google Search Console
- Raportarea lunară a cuvintelor cheie, a traficului și a tranzacțiilor
- Și altele
În cadrul serviciilor noastre SEO eCommerce
Când începi să vinzi online, vrei să te asiguri că direcționezi tipul potrivit de clienți către site-ul tău. Poți realiza acest lucru asigurându-te că ai tipul potrivit de conținut care conține cuvintele cheie potrivite.
Motoarele de căutare se bazează pe potrivirea termenilor pe care oamenii îi caută cu termenii găsiți pe site-ul tău web, ceea ce înseamnă că SEO pentru un site de comerț electronic include text informativ, descriptiv.
Dacă ai pe site-ul tău cuvinte pe care cumpărătorii le introduc într-un motor de căutare, ai șanse mai mari să fii găsit.
De fapt, peste 50% dintre utilizatori găsesc o companie sau un produs nou după o căutare.
Cu toate acestea, este dificil să-ți dai seama ce cuvinte să adaugi pe site-ul tău și, în al doilea rând, cum să te asiguri că ai loc pentru toate expresiile de care ai nevoie. Pentru a începe procesul de optimizare SEO pentru un magazin online, ar trebui să știi ce cuvinte cheie sau expresii dorești să vizezi.
Iată cum începem procesul nostru de SEO pentru comerțul electronic pentru clienții noștri și la ce te poți aștepta atunci când lucrezi cu echipa noastră internă de experți SEO.
1. Identificarea cuvintelor cheie
Înainte de a face orice modificări site-ului tău, mai întâi facem cercetări pentru a identifica cuvintele și expresiile pe care trebuie să le incluzi în conținutul tău. Acestea se numesc cuvinte cheie sau expresii cheie.
Folosind instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, întrebând clienții cum descriu produsele sau lucrând împreună pentru a găsi cuvintele cheie despre care știi deja că sunt de succes, vom afla cum ar trebui să descrii magazinul sau produsele tale pentru a se clasa foarte bine în căutări.
Cuvintele cheie se referă cel mai adesea la produsele tale sau la tema centrală a magazinului tău. Dacă vinzi produse ecologice pentru animale de companie, de exemplu, poți viza cuvinte cheie legate de temă sau focus. Câteva exemple includ “produse ecologice pentru animale de companie”, “jucării ecologice pentru câini” și “hamuri ecologice pentru câini”.
Caracteristicile unice ale companiei tale pot îmbunătăți și alte aspecte SEO pentru comerțul tău electronic. Dacă investești în servicii de marketing de conținut, de exemplu, poți crea postări pe blog care discută despre produsele dăunătoare din hrana pentru câini. Pentru acest tip de postare, poți viza cuvântul cheie “ingrediente dăunătoare din mâncarea pentru câini”.
Identificarea cuvintelor cheie este o parte critică a serviciilor noastre de optimizare SEO a magazinelor online, deoarece stabilește o strategie eficientă pentru afacerea ta.
2. Implementarea cuvintelor cheie
Următorul pas în procesul nostru este să implementăm aceste cuvinte cheie relevante și de mare valoare pe site-ul tău web.
Experții noștri SEO eCommerce folosesc aceste cuvinte cheie în mai multe locuri, inclusiv:
- Pagina principală
- Titlurile paginilor
- Meta descrieri
- Descrieri de produse
- Text alternativ al imaginii
- Și altele
Acest pas este esențial pentru o strategie SEO de comerț electronic. Fără a-ți optimiza site-ul pentru aceste cuvinte cheie relevante, este dificil pentru motoarele de căutare – și chiar pentru utilizatori – să vadă că site-ul tău este relevant pentru o interogare de căutare.
Deși poți realiza propriul copywriting pentru a implementa aceste cuvinte cheie recomandate, un avantaj al parteneriatului cu o agenție de marketing digital cu servicii complete, cum ar fi PRONEXUS, este că oferim și servicii de copywriting SEO – reține că unele servicii de copywriting vin incluse în pachetele noastre SEO pentru comerț electronic.
Dacă decizi să investești în serviciile noastre de copywriting pentru e-commerce SEO, avem o echipă talentată de copywriteri specializați în mai multe domenii, de la producție la retail până la auto. Cu experiența lor, producem conținut care nu este doar bine scris, ci și în concordanță cu marca ta.
3. Optimizarea paginii de produs
Fiecare pagină de pe site-ul tău are nevoie de optimizare pentru motoarele de căutare.
Când vine vorba de magazinele online, este greu să găsești ceva mai important de optimizat decât paginile de produse. Paginile de produse sunt extrem de importante, deoarece sunt cel mai probabil să se claseze pentru expresii de căutare foarte specifice, cunoscute și sub denumirea de “cuvinte cheie long-tail”.
Dacă vinzi pantofi dama roz Versace, probabil că nu vei avea cuvântul cheie long-tail “pantofi dama roz Versace” pe pagina ta de pornire. În schimb, strategia SEO pentru comerțul electronic s-ar concentra pe optimizarea paginilor de produse/categorii pentru aceste cuvinte cheie potrivite.
Pentru a ne asigura că paginile tale de produse obțin o poziție ridicată în rezultatele căutării, ne vom asigura că fiecare pagină are un titlu, precum și un paragraf sau două dintr-un conținut bogat în cuvinte cheie care descrie articolul. De asemenea, este o idee bună să incluzi numărul modelului (dacă există unul), astfel încât să apari și în căutările pentru acesta.
Paginile tale de produse ar trebui să includă și imagini ale articolelor pe care le vinzi.
Imaginile oferă valoare utilizatorilor și motoarelor de căutare. Pentru utilizatori, imaginile tale oferă o perspectivă asupra produsului tău, de la dimensiuni la culoare și până la utilizări. Pentru motoarele de căutare, imaginile tale oferă o perspectivă asupra contextului paginii tale de produs.
Este important să reții, totuși, că este esențial să optimizezi imaginile pentru motoarele de căutare. Google, precum și Bing, Yahoo și alte motoare de căutare, nu pot “citi” imagini. Ei se bazează pe numele fișierului imagine, pe textul alternativ al imaginii și pe conținutul din apropiere pentru a înțelege imaginile.
De aceea, echipa noastră dedicată îți optimizează imaginile pentru SEO.
În plus, examinăm fiecare pagină a site-ului tău în profunzime pentru a ne asigura că vizezi cuvinte cheie long-tail și că nu pierzi elemente esențiale SEO, cum ar fi etichetele de titlu. Rezultatul este o pagină de produs care este gata să convertească consumatorii.
Optimizarea navigației este, de asemenea, parte a optimizarii SEO pentru magazinele online. Trebuie să ai un site web ușor de navigat, chiar și dacă ai o gamă largă de produse. Ne vom asigura că totul are secțiuni sau categorii adecvate și că există un link către fiecare pagină principală de undeva în meniul tău.
De asemenea, este esențial ca navigarea ta să fie ușor de utilizat și de înțeles. Dacă nu este, utilizatorii se pot “pierde” și pot părăsi site-ul tău imediat după ce ajung pe el. De ce ar rămâne dacă nu găsesc ceea ce caută? Această plecare rapidă, cunoscută și sub numele de “bounce rate”, poate duce la o rată de respingere mai mare.
Ratele ridicate de respingere indică motoarelor de căutare că site-ul tău nu este la fel de relevant pentru termenii de căutare pentru care se clasifică – motiv pentru care o rată de respingere mare poate duce la o scădere a clasamentului tău. De aceea, serviciile de web design sunt esențiale pentru comerțul electronic.
Una dintre cele mai bune modalități pe care le-am găsit pentru a îmbunătăți SEO pentru comerțul electronic este utilizarea navigării breadcrumb. Breadcrumb-urile sunt mici link-uri care apar în partea de sus a unui meniu, a unei categorii sau a unei pagini de produs. Ca povestea lui Hansel și Gretel, “o frimitura pe un site web” ce te duce înapoi la locul unde ai fost anterior.
Designerii noștri web vor utiliza această metodă pentru a adăuga link-uri și cuvinte cheie în paginile tale și pentru a maximiza utilizabilitatea site-ului tău web pentru utilizatori. Pentru rezultate maxime în utilizarea site-ului tău, oferim și servicii de testare a experienței utilizatorului.
5. Crearea continutului
Una dintre cele mai bune modalități de a adăuga valoare SEO și de a atrage cumpărători în mediul online este crearea de conținut original pentru magazinul tău de comerț electronic. Acest conținut poate fi sub forma unui blog, articole, comunicate de presă sau chiar cărți electronice.
O strategie de marketing de conținut are două scopuri: în primul rând, oferă motoarelor de căutare mai mult conținut pe care să îl analizeze pentru cuvinte cheie și expresii, și în al doilea rând, le comunică potențialilor clienți că ești bine informat și demn de încredere.
Cel mai bun aspect este că marketingul de conținut poate dubla ratele de conversie ale site-ului tău. De ce? Prin furnizarea de conținut unic și informativ, oferi valoare utilizatorilor, fie răspunzând la întrebările lor, fie oferindu-le îndrumări.
Peste 60% dintre utilizatori preferă companiile care creează conținut personalizat, ceea ce îți poate diferenția magazinul de comerț electronic față de altele din industria ta. De aceea, companiile care folosesc marketingul de conținut își multiplică de patru ori ratele de conversie în comparație cu cele care nu îl utilizează.
Pentru marketingul de conținut, majoritatea site-urilor de comerț electronic aleg să creeze un blog. Blogurile pot avea diverse forme și dimensiuni și pot avea o postare pe lună sau chiar mai multe postări pe zi.
Pentru magazinul tău online, poate fi mai ușor să te concentrezi pe două sau trei postări pe săptămână.
Poți scrie despre orice ar fi relevant pentru clienții tăi, cum ar fi tendințele din industria ta sau noile produse. Dacă vinzi articole pentru animale de companie, poți chiar organiza un concurs pentru a găsi cel mai drăguț animal de companie al cumpărătorilor tăi.
Conținutul suplimentar pe care-l poți include pe site-ul tău de comerț electronic poate lua diverse forme, cum ar fi:
- Videoclipuri pentru instrucțiuni despre întreținerea sau utilizarea produsului – Poți crea videoclipuri informative sau tutoriale care să-ți arate clienților cum să utilizeze sau să îngrijească produsele pe care le comercializezi.
- Infografice pe subiecte legate de produsele sau industria ta – Infograficele sunt o modalitate vizuală eficientă de a prezenta informații complexe într-un format ușor de înțeles și atractiv.
- Articole despre subiecte din industrie despre care ai cunoștințe – Poți scrie articole informative și interesante despre subiecte relevante din industria ta, oferind astfel informații valoroase cititorilor și consolidând expertiza și autoritatea ta în domeniu.
- Conținut lung, cum ar fi cărți electronice sau cărți albe – Poți crea conținut extins, precum cărți electronice sau cărți albe, care să acopere în profunzime anumite subiecte relevante pentru produsele sau industria ta.
Cu ajutorul unei echipe talentate de scriitori și a unei echipe creative de specialiști în marketing online, PRONEXUS construiește strategii inovatoare de marketing de conținut ca parte a serviciilor noastre de SEO pentru comerț electronic. Pachetele noastre SEO pentru comerț electronic includ și conținut trimestrial.
Forma exactă pe care o va lua acest conținut suplimentar depinde de preferințele și nevoile tale, iar noi vom lucra împreună pentru a decide ce tip de conținut este cel mai potrivit pentru site-ul tău. Apoi, vom crea conținutul pentru tine și îl vom implementa pe site-ul tău. Optimizarea SEO pentru site-urile de comerț electronic implică toți acești factori și alții, pentru a asigura o poziționare cât mai bună a site-ului tău în rezultatele motoarelor de căutare.