Pentru a supraviețui și a crește, afacerea dvs. are nevoie de clienți. Pentru a atrage clienți, trebuie să vă promovați afacerea. Acum ceva timp, promovarea era o chestiune de a decide între un pliant, o broșură, o carte poștală sau un anunț în ziarul local.
Dar în lumea digitală de astăzi, posibilitățile sunt nelimitate.

Deci, dacă vă luptați pentru a afla cele mai bune metode de promovare online; sau care sunt opțiunile dvs., atunci (a) nu sunteti singurul și (b) sunteti în locul potrivit.
În această postare, vom acoperi cele mai eficiente 30 de metode de promovare online a afacerii dvs., indiferent de bugetul de care dispuneti.
Vom analiza cum să răspândim vestea cu privire la:
- Motoare de căutare (și anume, Google și Google Maps).
- Canalele de socializare (inclusiv Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok și Pinterest).
- Directoare online (există mai multe lucruri decât ai putea crede!)
- Comunitatea locală (evenimente, sponsorizări și presă).
Promovarea afacerii dvs. este o necesitate dacă doriți să vă distanțați de concurenți și sa va apropiati de clienți, așa că haideți să începem cu cel mai popular canal: Google.
Metode de promovare online pe Google
Captând peste 90% din cota de piață, este una dintre cele mai bune modalități de a ajunge în fața consumatorilor care caută în mod activ soluții. Iată cele mai bune modalități de a utiliza Google:
1. Creați și verificați profilul de companie Google
Profilul de companie Google este ceea ce permite companiei dvs. să apară în rezultatele Google Maps, în secțiunea locală a rezultatelor căutării Google și, de asemenea, când cineva tastează numele și locația companiei – partea dreaptă Panoul de cunoștințe în rezultatele căutării.
Pe măsură ce Google devine din ce în ce mai bun la livrarea rezultatelor dupa locația clientilor, această listare gratuită ar trebui să fie o prioritate.
Cheia utilizării profilului dvs. de companie pentru a vă promova afacerea este să verificați calitatea de proprietar al înregistrării prin contul dvs. gratuit Compania mea pe Google. După ce dețineți proprietatea, vă puteți optimiza înregistrarea pentru a apărea mai sus în rezultate.

Dacă vă clasați pe Google Maps sau vă aflati în pachetul local (așa cum se vede mai sus) al paginilor de rezultate obișnuite (acest lucru este foarte posibil), afacerea dvs. se promovează practic 24/7. Chiar și mai bine, puteți publica postări direct în Compania mea Google, punând promoții atractive în fața publicului dvs. tinta.
2. Creati un website profesional
Fiecare companie are nevoie de un site web, indiferent cât de old-fashioned ar fi afacerea sau clienții dvs. Site-ul web este cartea dvs. de vizita pentru clienții actuali și potențiali.
Chiar dacă acestia te găsesc pe rețelele de socializare sau pe Google, vor dori să va acceseze site-ul și, la fel ca înregistrarea companiei pe Google, servește pentru a va promova online afacerea în permanență.
Un site web bun nu servește doar ca instrument de promovare în sine – spune povestea afacerii dvs. și ceea ce oferiți, oferă informații de contact și reflectă personalitatea brand-ului și caracteristicile distinctive – dar este, de asemenea, esențial pentru măsurarea și îmbunătățirea succesului celorlalte strategii de marketing.

De exemplu, atunci când difuzați anunțuri, aveți nevoie de pagini de destinație (landing page), care sunt disponibile pe site-ul dvs. web. Când postați informații utile pe rețelele de socializare, acestea ar trebui să se conecteze la pagina de pornire de pe site-ul web.
Cu toate canalele de marketing, puteți utiliza analize pentru a vedea care sunt strategiile care funcționează cel mai bine și pentru a obține informații despre publicul dvs.
Deși există soluții complet gratuite pentru a obține un site web pentru afacerea dvs., aproape inevitabil va trebui să treceți la o formă de site web plătit, dacă sunteți serios în ceea ce privește promovarea afacerii dvs.
Având propriul domeniu, un aspect profesional și capacitatea de a scala și adăuga funcții după cum este necesar, toate sunt esențiale pentru creștere.
Te-ar putea interesa: Servicii profesionale de web design
3. Implementati SEO (Optimizare Motoarelor de Cautare)
SEO este un set de practici care aliniază website-ul tau cu algoritmul de clasare Google. Deoarece acest algoritm evolueaza constant folosind învățarea automată și date despre comportamentul utilizatorilor pentru a produce rezultate cât mai precise și de calitate, optimizarea SEO este într-adevăr optimizarea pentru utilizatori – în special pentru cei care caută ceea ce aveți de oferit.
SEO nu este o singură tactică, ci multe tactici care lucrează împreună pentru a vă îmbunătăți rangul. De asemenea, deoarece Google are rezultate bazate pe locație, aveți la fel de multe șanse ca marile companii să fiti pe prima pagină – fără a cheltui niciun ban! (Cu excepția costurilor pentru obținerea unui site web, desigur).

Tacticile SEO pentru promovarea afacerii tale includ:
- Adăugarea de cuvinte cheie relevante (bazate pe industrie și locație) pe anumite pagini de pe site-ul tau web.
- Producerea de conținut original, de înaltă calitate în mod regulat, cu imagini etichetate.
- Menținerea vitezei mari de încărcare a paginii.
Pentru mai multe sfaturi SEO, consultați:
- SEO pentru Bloguri: solutii pentru platforma WordPress
- SEO pentru eCommerce: solutii pentru platforma Magento
Când afacerea ta se afla in top pe prima pagina, Google iti promovează practic afacerea pentru tine – și nu pentru oricine, ci pentru persoanele care caută ceea ce ai de oferit. Mai bine de atat nu se poate!
4. Creati un blog
Tocmai am discutat acest aspect în strategia anterioară, dar conținutul este un factor atât de important pentru SEO, încât chiar își merită propria categorie ca strategie promoțională.
Un blog nu este un jurnal pentru companii. Sigur, puteți crea câteva postări despre evenimente și realizari, dar un blog profitabil este unul care produce conținut educațional, fiind vocea brand-ului tau, în jurul întrebărilor și termenilor pe care clienții tai ideali îi caută în Google.

Aceste întrebări și termeni se numesc cuvinte cheie și, cu cât produceți mai mult conținut, vizând aceste cuvinte cheie, cu atât creați mai multe oportunități pentru ca afacerea dvs. să apară în paginile cu rezultate ale motorului de căutare.
Cateva idei de articole pe blog pot fi oricare dintre următoarele:
- Instrucțiuni și posturi de instruire
- Liste de strategii și resurse (primele 10, 5 cele mai bune, top 3 etc.)
- Q&A sau redactarea unui interviu cu un expert din industrie
- Exemplu / postări șablon
- Articole sponsorizate
- Studii de caz
Pentru ajutor la găsirea cuvintelor cheie și crearea de postări prietenoase si optimizate SEO, consultați aceste resurse:
5. Distribuiti continutul
Un blog care vă arată expertiza, accesibilitatea și dorința reală de a vă ajuta publicul este instrumentul promoțional perfect pentru o promovare online eficienta.
Deci, nu doar publicați postări – promovați-le! Pe rețelele de socializare, prin buletine informative prin e-mail, sau poti să le transformi în ghiduri descărcabile pentru a te ajuta să colectezi lead-uri.
Mai mult, dacă produci conținut de calitate, postările de pe blogul tau vor fi probabil remarcate de alte site-uri web credibile care vor menționa și vor face legătura către site-ul tau – promovând afacerea ta pentru tine.
6. Folositi Google Ads (Reclame Google)
În timp ce SEO te va ajuta să ajungi în partea de sus a paginilor cu rezultate, este o strategie pe termen lung care poate dura luni, chiar ani, pentru a începe să vezi rezultatele.
Pentru o expunere mai imediată și dacă ai buget, promovarea pe Google este calea de urmat. Anunțurile Google Ads apar chiar în partea de sus a paginilor cu rezultate, deasupra listelor organice și locale.
Dintre motoarele de căutare disponibile, Google este de departe cel mai popular nu numai pentru că controlează cea mai mare parte din traficul motoarelor de căutare, ci și datorită nivelului său ridicat de flexibilitate, caracteristicilor de creare a anunțurilor și statisticilor detaliate ale performanței.

Deși stăpânirea Google Ads necesită ceva timp, precum și o mulțime de încercări și erori, o campanie optimizată merită cu mult investiția.
Publicitatea pe Google se poate face prin intermediul anunțurilor text din Rețeaua de căutare sau a anunțurilor tip banner din Rețeaua de display.
Metode de promovare online folosind directoare web
Consumatorii vizitează în mod obișnuit directoare online pentru a căuta și a verifica companii care se potrivesc nevoilor lor specifice. Aceste site-uri tind să fie site-uri web cu trafic ridicat și de lungă durată, cu autoritate, deci nu este neobișnuit ca pagina ta de profil sau numele companiei tale să apară pe prima pagină a Google printr-unul dintre aceste domenii.
Înregistrările online nu durează mult pentru a fi create și vă pot ajuta să vă îmbunătățiți prezența online, promovând afacerea ta către clienții din apropiere.

7. Creati listari in principalele directoare web
Directoarele web mai mici extrag date de la cele mai mari, ceea ce înseamnă că, prin crearea listărilor pe site-urile majore, veți începe, de asemenea, să apareti automat pe directoarele mai mici. Mai jos este o listă cu principalele directoare pentru a începe. Toate sunt gratuite, dar de multe ori au opțiuni plătite pentru funcții avansate.
- Google (vezi tactica #1)
- Directoare de nișă aplicabile precum TripAdvisor
- Bing
8. Optimizati listarile
Una este să creezi o listare, dar alta este să o optimizezi. Completând fiecare câmp din profilurile tale, adăugând fotografii și colectând recenzii, poti îmbunătăți atracția afacerii tale și te poti clasa deasupra concurenților în căutări.
De asemenea, este important să te asiguri că informațiile din toate listările tale sunt în concordanță cu informațiile de pe site-ul tau web.
Inconsistențele pot determina Google să ridice o sprânceană despre încrederea ta online. În cele din urmă, asigura-te că iti monitorizezi înregistrarea și remediaza eventualele inexactități, care se pot întâmpla atunci când listările sunt completate automat.

9. Obtineti recenzii online de la clienti
Deoarece recenziile sunt atât de importante pentru întreprinderile mici și locale, merită propria lor secțiune. Recomandarea verbala este una dintre, probabil, cele mai puternice moduri de a vă promova afacerea către persoanele potrivite.
Recenziile de pe propriul site web sunt excelente, dar recenziile de pe platformele oficiale precum Google, Facebook și Yelp sunt chiar mai bune.

Aceste site-uri web iti pot spori expunerea și, deoarece au măsuri pentru a preveni recenziile false sau spam-ul, oamenii au încredere în recenziile de aici mai mult decât oriunde altundeva.
În plus, recenziile sunt un factor major de clasare pentru rezultatele căutării locale.
10. Monitorizati și răspundeti la recenzii
Multe directoare online permit oricui să adauge o listare, așa că, chiar dacă nu v-ați listat compania, este posibil să fie acolo, colectând recenzii.
Asigurați-vă că va revendicați listarile ori de câte ori este posibil și monitorizați frecvent aceste site-uri. În acest fel, puteți răspunde la recenzii – este un alt mod excelent de a vă promova afacerea.
Nu numai că poti rezolva (și chiar inversa) recenziile negative, dar modul în care raspunzi la recenzii (pozitive și negative) poate dezvălui valorile brand-ului tau și le poate oferi clienților potențiali o idee despre cum este să faca afaceri cu tine.
Rețelele de socializare sunt un alt mod gratuit de a face cunoscută afacerea ta. Cele mai populare conturi business sunt Facebook, Instagram, LinkedIn și Twitter, dar asigura-te că iei în considerare utilizarea altor site-uri care ar putea fi specifice nișei tale, cum ar fi Pinterest sau Reddit.
11. Prioritizati Facebook
Facebook este una dintre cele mai mari rețele de socializare online și poate fi o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții existenți și de a ajunge la clienți noi.
Promovarea afacerii tale pe Facebook poate varia substanțial în funcție de industria ta, dar iată câteva elemente de bază:
- Creaza o pagină de afaceri Facebook cu informațiile tale de contact și un CTA.
- Foloseste evenimentele Facebook pentru a promova și a maximiza participarea la evenimentele tale
- Ruleaza sesiuni live pe Facebook

12. Conectati-va și contribuiti pe LinkedIn
LinkedIn a devenit mai mult decât un simplu loc unde să-ți postezi CV-ul online. Este, de asemenea, un loc în care să te alături discuțiilor de grup, să te conectezi cu potențiali clienți sau să formezi noi parteneriate.
Potențialii clienți iti pot vizita profilul personal sau profilul companiei înainte de a face afaceri cu tine pentru a afla câți angajați ai și pentru a obține mai multe informații despre contextul personalului companiei.
De asemenea, iti poti promova afacerea indirect pe LinkedIn oferind perspective în discuțiile de grup și / sau oferind linkuri către conținutul relevant de pe site-ul tau web. Asigura-te că nu iti promovezi întotdeauna propriul conținut.
Pentru mai multe detalii despre cum sa-ti optimizezi profilul de LinkedIn, arunca un ochi pe optimizarea profilului de LinkedIn.
13. Încarcati videoclipuri pe YouTube
Marketingul prin video este o modalitate excelentă de a-ti promova afacerea, iar YouTube iti permite să o faci gratuit! Promovarea afacerii prin YouTube este o modalitate eficientă de a ajuta clienții să se conecteze cu afacerea ta.
Crearea unui videoclip de prezentare rapidă a afacerii tale și apoi încărcarea acestuia pe YouTube iti oferă un instrument de vânzări frumos pe care îl poti posta pe pagina de pornire a site-ului web sau il poti distribui în e-mailuri către potențialii clienți.
De asemenea, poti posta videoclipuri educaționale, tutoriale sau instrucțiuni pe canalul tau de YouTube pentru a fi descoperit de persoanele care caută ce oferă afacerea ta.
14. Promovati-va pe YouTube
La fel ca în cazul celorlalte strategii plătite menționate în această postare, publicitatea pe YouTube poate fi o investiție care dă roade dacă este făcută corect.
Poti face publicitate pe YouTube creând anunțuri video care se redau înaintea videoclipurilor din categoriile relevante sau prin anunțuri text care apar în rezultatele căutării:

15. Conectati-va cu publicul tinta pe Instagram
În ciuda faptului că este una dintre cele mai recent lansate platforme de socializare, Instagram este a treia cea mai populară platformă de pe piață.
Cu diversele sale formate de postare (imagini permanente, povești de scurtă durată, serii IGTV, sesiuni live, povești importante și multe altele), există o varietate de moduri de a folosi Instagram pentru a-ti implica publicul și a-ti promova afacerea. Pe Instagram poti sa:
- Promovezi vânzările și ofertele cu hashtag-uri pentru a extinde acoperirea.
- Organiza concursuri cu un produs / serviciu gratuit sau cu reducere pentru a genera un buzz pozitiv (și pentru a obține o listă de clienți potențiali).
- Oferi sfaturi și tutoriale pentru a ieși în evidență.
16. Distribuiti continut pe Twitter
Twitter este un alt canal gratuit care poate fi utilizat pentru a promova afacerea online – în principal dacă publicul tau este format din tineri cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani. Tinde să necesite ceva mai multă activitate pentru a construi un public, dar dacă esti activ în mod constant, poti stăpâni platforma și poti beneficia de avantajele acesteia.
Poti promova produse sau servicii:

Sau pur și simplu inviti clienții din apropiere în locatia ta fizica:

17. Aruncati un ochi si pe Pinterest
În timp ce Pinterest se concentrează în mod fundamental pe partajarea fotografiilor, faptul că fotografiile tale se pot conecta la site-ul tau web creează o oportunitate de a iti promova afacerea și de a genera mai mult trafic către site-ul tau.
Pinterest este deosebit de puternic pentru companiile de comerț electronic care doresc să ajungă la un public feminin (utilizatorii Pinterest sunt puternic înclinați spre demografia feminină). Dacă acest lucru se potrivește nisei tale, iti recomandăm să te gandesti să folosesti rețeaua Pinterest.
18. Incercati TikTok
TikTok a fost lansat abia în 2016, dar a depășit deja Twitter, LinkedIn, Snapchat și Pinterest la utilizatori activi. Ușurința sa de utilizare în crearea videoclipurilor cu efecte speciale îl face o platformă excelentă de marketing video – și nu doar pentru Zillenials. Poti intra direct pe platformă pentru a oferi videoclipuri cu instrucțiuni sau tutoriale, dar iti recomandăm să iti promovezi noul canal Tik Tok si pe alte rețele, ca în exemplul de mai jos:

19. Intrati in comunitati online
Alătura-te comunităților și grupurilor relevante pentru afacerea sau industria ta pe LinkedIn, Reddit și Facebook și ofera oamenilor sfaturi și sugestii bune atunci când au probleme sau întrebări. (Desigur, asigura-te că informațiile de pe profilul tau duc catre profilul afacerii tale.)

Aceasta este o modalitate excelentă de a-ți construi o reputație autentică și de a forma conexiuni solide cu persoane relevante pentru munca ta. What goes around comes around. Și aminteste-ti că, în timp ce ajuti o persoană cu întrebările lor, esti observat de o mie de alți tăcuti care iti vor vedea numele și ceea ce faci.
20. Colaborati cu influenceri
Afacerea ta poate face parte din comunități, atât geografice, cât și concentrate pe nișă, iar influencerii sunt vedete din nișa ta. Nu sunt pe covorul roșu și nici nu își găzduiesc propriile talk-show-uri, dar sunt foarte respectați, extrem de populari și experți de mare încredere în nișa ta.
Influencerii au un număr mare de urmaritori, ceea ce înseamnă că a fi mentionat de acestia iti poate promova afacerea către un public masiv și relevant.
Publicitatea pe rețelele sociale este una dintre cele mai avansate metode de promovare online, extrem de utilizata și profitabila. Peste 3,6 miliarde de oameni o folosesc și este în continuă evoluție. Când se face corect, aceasta vă promovează afacerea către un public foarte vizat, cu aceste avantaje:
- Familiaritate: întâlnești oameni pe canalele pe care le folosesc cel mai mult
- Rentabilitate: direcționarea avansată asigură afișarea anunțurilor numai pentru cel mai relevant public
- Conținut de susținere: postările organice servesc pentru a susține postările sponsorizate.
- Loialitatea față de brand: atragerea mai multor followeri ajută la consolidarea comunității și a loialității în jurul afacerii.
- Analize: afli ce funcționează, astfel încât să poți aloca bugetul în consecință
Metode de promovare online in comunitatea ta locala
Pentru companiile locale, comunitatea este o componentă critică a succesului lor. Comercianții cu amănuntul și restaurantele înțeleg acest lucru, chiar și acele afaceri concentrate mai mult pe un public international au încă un atașament considerabil față de locul sau locurile în care își desfășoară activitatea.
Acestea fiind spuse, să vorbim despre câteva modalități de a promova afacerea în comunitatea locala.
22. Obțineți articole in presa locală
Din anumite motive, ideea de a transmite evenimentele afacerii tale presei locale este intimidantă, dar adevărul este că blogurile locale, ziarele, publicațiile online sunt mereu în căutare de conținut proaspăt.
Contactați sursele locale de știri și vedeți dacă puteți contribui la un articol, indiferent dacă este vorba despre, o listă de resurse sau o actualizare despre afacerea ta. În cazul în care povestea companiei tale este suficient de convingătoare, s-ar putea să fiți capabil să determinați pe altcineva să publice o înregistrare recomandată.

De asemenea, poți cere să scrii despre un eveniment pe care îl găzduiesti în comunitatea ta sau puteți invita un scriitor local să participe gratuit în schimbul unei recapitulare.
Dacă aveți un buget puțin mai mare, puteți lua în considerare chiar un parteneriat cu o firmă de PR (sau o aplicație) pentru a vă publica articolele în mai multe surse media.
23. Formeaza parteneriate
Parteneriatul cu companii necompetitive care servesc aceeași clientelă poate fi o modalitate excelentă de a-ti promova afacerea în rețeaua ta locală.
După ce ai stabilit o relație, vă puteți promova reciproc serviciile prin listele de e-mail, prin fluturași sau cupoane. Nu-ti fie teamă să fii creativ pentru a maximiza valoarea promoțională a parteneriatului.
24. Interactioneaza, interactioneaza, interactioneaza
Participarea la evenimente locale este o modalitate excelentă de a-ti spori prezența în comunitatea ta. Acest lucru funcționează mai bine pentru unele tipuri de companii decât altele.
Dacă furnizați servicii direct altor companii mici sau consumatori, atunci rețeaua locală va fi mult mai plină de satisfacții decât dacă vindeți produse online, de exemplu. Cu toate acestea, orice tip de rețea ajută, chiar dacă este doar pentru a împărtăși idei și inspirație cu alți proprietari de afaceri.
25. Participați, găzduiți sau sponsorizați evenimente locale
Chiar și într-o lume din ce în ce mai digitală, participarea, găzduirea sau sponsorizarea evenimentelor din comunitatea ta este o modalitate excelentă de a-ti promova afacerea, consolidând în același timp conexiunea cu clienții locali.
Te poți oferi să predai un material la o școală, bibliotecă sau altă unitate locală sau chiar să găzduiesti un eveniment distractiv sezonier și / sau familial.
26. Incearca flyere promotionale
În ciuda dominației mass-media digitale de astăzi, trimiterea de cărți poștale, fluturași, scrisori sau alte tipuri de e-mail poate fi totuși un mod foarte eficient de a vă promova afacerea către clienții din apropiere.
Una dintre cele mai mari provocări cu această metodă promoțională este că nu vă puteți direcționa exact corespondența, așa că va trebui să imprimați și să trimiteți un volum mare de mesaje pentru a primi un răspuns.
Avantajul este că, dacă îl înțelegeți, promovarea afacerii dvs. prin poștă vă poate ajuta să obțineți clienți noi cu un proces foarte repetabil.

De asemenea, le-ați putea trimite clienților fideli pachete de cadouri mici în timpul sărbătorilor pentru a-i face să revină și (cel mai probabil) să vă promoveze afacerea prietenilor și familiei lor.
28. Promoveaza-te local si offline
Ziarele, revistele, radioul și chiar televiziunea sunt alte locuri tradiționale pentru a vă promova afacerea. Dacă vă gândiți să vă promovați afacerea prin anunțuri tipărite sau prin oricare dintre aceste strategii offline, cheia este să vă asigurați că urmăriți totul, astfel încât să puteți cunoaște eficiența.
Alte modalități eficiente de a vă promova afacerea
Aceste trei strategii promoționale sunt ultimele, dar cu siguranță nu cele din urma – sunt doar cam diverse în ceea ce privește modul în care am grupat strategiile în această postare.
28. Participați la târguri/expozitii
Dacă vizați un public național și doriți să vă vindeți produsele către comercianții cu amănuntul, să mergeți la o mare expoziție comercială pare o idee buna.
Dacă nu sunteți sigur de cât de benefică va fi expoziția comercială pentru dvs. și aveți timp să vă dați seama, s-ar putea să vă gândiți doar să participați ca vizitator înainte de a investi banii în propriul stand.
Dacă aveți o relație bună cu o companie care intenționează deja să participe la o expoziție comercială, aceasta vă poate lăsa să „petreceți” în standul lor o perioadă de timp, unde puteți observa și învăța și chiar vă puteți promova afacerea.
29. Folositi campanii de marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail exista de veacuri, dar strategia nu a devenit în niciun caz mai puțin eficientă în timp. De fapt, 77% dintre oameni preferă să primească mesaje promoționale prin e-mail față de alte moduri de comunicare. E-mailul este un canal popular atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi:
- Oamenilor le place să fie informați.
- Oamenii își verifică în mod constant e-mailul.
- E-mailul oferă rapoarte detaliate.
- Puteți segmenta listele pentru e-mailuri direcționate și personalizate.
- Marketingul prin e-mail generează o rentabilitate medie de 30 de ori a investiției.
- Platformele de marketing prin e-mail oferă flexibilitate, creativitate și, cel mai important, ușurință în utilizare.

30. Faceti promoteri din angajatii dumneavoastra
O bună conducere și un tratament adecvat al angajaților dvs. îi vor transforma în mod natural în promoteri pentru afacerea dvs. Organizați sesiuni de brainstorming, încurajați contribuțiile la postările de blog ale angajaților, găzduiți brief-uri , implicați-i în evenimente locale – apreciați-i și vor aprecia firma pentru care lucrează.
Concluzie: vă puteți promova în mod eficient afacerea, cu sau fără bani
Există o mulțime de opțiuni atunci când vine vorba de promovarea afacerii dvs., indiferent de buget. Implementarea strategiilor din această postare va da cu siguranță rezultate, mai ales dacă vă revizuiți în mod constant strategia.
Am acoperit multe în această postare, așa că haideți să recapitulăm pentru a încheia lucrurile.
Top 30 de metode de promovare online:
- Creați și verificați profilul dvs. de companie Google
- Creati un website profesional
- Implementati SEO (Optimizare Motoarelor de Cautare)
- Creati un blog
- Distribuiti continutul
- Folositi Google Ads (Reclame Google)
- Creati listari in principalele directoare web
- Optimizati listarile
- Obtineti recenzii online de la clienti
- Monitorizati și răspundeti la recenzii
- Prioritizati Facebook
- Conectati-va și contribuiti pe LinkedIn
- Încarcati videoclipuri pe YouTube
- Promovati-va pe YouTube
- Conectati-va cu publicul tinta pe Instagram
- Distribuiti continut pe Twitter
- Aruncati un ochi si pe Pinterest
- Incercati TikTok
- Intrati in comunitati online
- Colaborati cu influenceri
- Investiți în publicitate pe rețelele sociale
- Obțineți articole in presa locală
- Formeaza parteneriate
- Interactioneaza, interactioneaza, interactioneaza
- Participați, găzduiți sau sponsorizați evenimente locale
- Incearca flyere promotionale
- Promoveaza-te local si offline
- Participați la târguri/expozitii
- Folositi campanii de marketing prin e-mail
- Faceti promoteri din angajatii dumneavoastra